Mam trzy latka…

Tak zaczyna się znany wierszyk o dziecku, które sięga głową ponad stół i chodzi do przedszkola z workiem, prawda?

No, ale ja nie o tym… a o tym, że otwierając okno zawierające komentarze do zatwierdzenia, zobaczyłam życzenia „Happy anniversary” od WordPressa. Co się okazało? Ten blog już sobie wisi w sieci od trzech lat! Myślałam, że to pierwsza rocznica, a tu zaskoczenie: zanudzam Was swoimi wynurzeniami już tyle czasu!

Zatem… szczęśliwej rocznicy 😀

3lata-wordpress

4 komentarze

Filed under hobbystycznie

4 responses to “Mam trzy latka…

  1. Inaz

    Ja też dałaby głowę, że to najwyżej rok minął…

  2. Kwerkus

    STO LAT!!! STO LAT!!! NIECH PISZE, PISZE NAM!!! 😀

Drapnij

