Do Przyjaciół (niekoniecznie Moskali) ;)

Chciałabym w osobnym wątku podziękować wszystkim, którzy pomogli mi się wygrzebać z czarnej rozpaczy i w bardzo krótkim (jak na moje możliwości) czasie stanąć na nogi i żyć dalej.

Będę żałować tej straconej szansy, ale nie będę rozpaczać. Tylko dzięki Waszym słowom: ostrym i miękkim w brzmieniu. Dzięki tym, którzy mnie głaskali wirtualnie po głowie i tym, którzy rozdawali mi kopniaki na rozpęd.

Dziękuję Wam:

  • Agnieszka Mokiejewska
  • Agnieszka Zielińska
  • Barbara Malczewska
  • Brzozowy Zakątek-Pracownia Rękodzieła

  • Cecille Rose
  • Dagmara Sarenzir Krawiec

  • Ewa Hasiak-Gliwa

  • Geralt Le Kantro
  • Justyna Żukowska-Piela
  • Kamila Gumiela
  • Katarzyna Sobczyk
  • Małgorzata Dumnicka

  • Marta Kuryś
  • Michał Teśluk
  • Paweł Stanisławek
  • Renata Szmit

Tylko dzięki temu, co napisaliście pozbierałam się w miarę do kupy i mogę dalej dążyć do spełnienia marzeń, choć wiara w ich spełnienie jest już bardzo zachwiana.

Dziękuję.

4 komentarze

Filed under życie

4 responses to “Do Przyjaciół (niekoniecznie Moskali) ;)

  1. Inaz

    Proszę bardzo, jak zawsze zresztą 🙂

  2. haaszek

    Na mojego kopniaka możesz zawsze liczyć. Z takiego Rowu Mariańskiego to czasem trzeba być wykopanym przez kogoś innego, bo samemu tylko się wpada coraz głębiej.

Drapnij

