Rękawiczki filcowe z Wełnianego Kramu

Poprzedni wpis i ten obecny łączą się ze sobą, mimo że tytuł na to w ogóle nie wskazuje.

Tak, po raz kolejny dowiedziałam się, że nie mogę zostać zatrudniona, bo nie potrzebują tu nikogo z „mgr” przed nazwiskiem. Po odłożeniu telefonu, po usłyszeniu tej „arcywesołej” wiadomości siadłam przy komputerze z zamiarem przeklikania wszystkich stron, jakie się dadzą przeklikać bez myślenia o ich treści (o ile takową zawierają) i przetrwać do dnia następnego, który z założenia powinien być lepszy od mijającego. W ten sposób trafiłam na fejsa w zakładkę „Wiadomości -> Inne”. Tam czekał na mnie list od nie znanej mi wtedy pani Karoliny, która poinformowała mnie, iż jestem 500 „lajkującą” jej stronę na portalu, w związku z czym oferuje mi wykonanie prezentu: sakieweczki lub rękawiczek. Wszystko z filcu.

Wybrałam rękawiczki. Wiem, zima się już skończyła, ale zawsze przecież przyjdzie nowa. Kolor został dobrany do szalika, który sobie utkałam jakiś czas temu.

I tak oto, w ubiegły poniedziałek, wczoraj, stałam się szczęśliwą posiadaczką filcowych rękawiczek, dzięki umiejętnościom pani Karoliny, prowadzącej Wełniany Kram.

Oto moje, prześliczne rękawiczki z filcu.

Oto moje, prześliczne rękawiczki z filcu.

A tak oto prezentuje się komplet ręcznie wykonanych przedmiotów.

A tak oto prezentuje się komplet ręcznie wykonanych przedmiotów.

Dziękuję bardzo pani Karolinie za rozświetlenie mojego ponurego dnia prezentem.

Dodaj komentarz

Filed under prace ręczne

Drapnij

