Coś zrobić trzeba…

No, trzeba coś zrobić, bo inaczej będzie, jak jest, a tego nie chcemy. Dlatego też za namową mojej najlepsiejszej koleżanki B., założyłam sobie konto na Etsy. Jakby ktoś chciał popatrzeć, to daję link do profilu: -> o tutaj <-. Postaram się pokazać tam moje prace, jakie w najbliższym czasie wykonam. Póki co siedzę od wczoraj nad nowym szalikiem. Ten będzie dla mnie. Nie będę już zatem pasować do przysłowia: „Szewc bez butów chodzi”.

Takie siedzenie dobrze zrobiło na moje kolano. Opuchlizna ładnie schodzi, siniak jest, ale się nie rozszerza, a ból jest na tyle mały, że nawet mogłam się wyspać bez podkładania pod kolano zagłówka, by utrzymać je w jednej, zgiętej pozycji. Myślę, że za niedługo będzie już na tyle dobrze, że i biegać będę mogła.

Zatem jeszcze raz zapraszam na Etsy, bo można tam znaleźć naprawdę mnóstwo pięknych rzeczy, a i od groma inspiracji.

Dodaj komentarz

Filed under hobbystycznie, prace ręczne

Drapnij

