Wiadomości z pół konkursowych

Tak się patrzę na ilość oddanych na moje opowiadanie głosów, potem przyrównuję ją z liczbą znajomych i… wpadam w doła. Albo znajomi mają mnie w głębokim poważaniu, albo opowiadanie jest tak denne, że nie warto w ogóle nim sobie głowy zawracać. Cóż, koniec końców mam na koncie jedynie 47 punktów i gdzież mi tam do tych, co mają tych głosów liczonych w setki?

O, tak wygląda moje „konto” konkursowe:

chomiczy-konkurs01

 

Aż do 30 września br. można oddawać głosy, na które bardzo liczę. Wystarczy wejść na stronę chomiczego konkursu i w wyszukiwarce wpisać „Mała niedyspozycja” i kliknąć w widoczną na powyższym obrazku podniesiony do góry kciuk. Oczko umożliwia przeczytanie opowiadania na podglądzie bez potrzeby jego ściągania.

Dziękuję tym czterdziestu siedmiu osobom za głosy. Dodają mi otuchy 😉

6 Komentarzy

Filed under hobbystycznie, pisarstwo

6 responses to “Wiadomości z pół konkursowych

  1. Samii

    tatsu, głos poleciał:)
    A swoją drogą niepotrzebnie się martwisz. Może nie wszyscy Twoi znajomi mają Chomika? To nie jest zbyt popularna stronka (tak mi się wydaje).
    Powodzenia w konkursie 😉
    btw.: opowiadanie super 😉 Jak zawsze zresztą.

    • Dziękuję za głos 🙂
      Z moich bliskich znajomych (znaczy tych, co są stąd) wszyscy mają konta na chomiku… dlatego wydaje mi się, że ma takie konto każdy… :/

  2. Kwerkus

    Przepraszam, nie miałam na razie czasu na przeczytanie, ani na zarejestrowanie się na chomiku – a z tego co się zorientowałam to trzeba się zalogować żeby zagłosować. Obiecuję możliwie szybko nadgonić, może w niedzielę się uda…

    • Jak masz specjalnie konto zakładać, które się potem nie przyda, to trochę kijowo…
      U mnie chomik służy do przechowywania danych, które są duże pojemnościowo i trzeba je wyrzucić z dysku w kompie. Tam lądują wszystkie zdjęcia z turniejów, pliki z pisadłami i takie tam.
      I tak dziękuję za chęć. Wiem, że masz mało czasu…

      • Kwerkus

        Już się parę razy w ciągu ostatnich kilku lat zabierałam za założenie tam konta, więc może mnie wreszcie zmobilizujesz 😀

        • Aha, jeśli tak się sprawy mają, to bardzo zapraszam 🙂 Można połączyć przyjemne (poczytanie opowiadania) z pożytecznym (założenie potrzebnego konta) 😛

Drapnij

