Trzęsawka

Siedzę i się trzęsę. Jeszcze mi nerwy nie uspokoiły się po wczorajszym, ale adrenaliny już nie ma chyba ani śladu. Jestem zmęczona i obolała – stawy mnie bolą…

Dopiero po południu pojechaliśmy na działkę, by trochę ogarnąć po wczorajszym grillu i obejrzeć miejsce wypadku w dzień, by zobaczyć, czy czegoś ratownicy nie zostawili cennego i ważnego dla ofiar wypadku. Od razu rzuciła mi się w oczy pogięta siatka ogrodzeniowa przy wejściu i niedomknięte drzwiczki, prowadzące nad rzeczkę. Pan Bezdomny wyjaśnił nam, że rano byli rodzice kierowcy i zabrali porzucone rzeczy wartościowe z nabrzeża, a przechodzili właśnie po siatce. Szkoda, że nie było jak się z nami skontaktować, to byśmy przyjechali i otworzyli furtki… no nic… G. musiał odespać zarwaną noc… mnie nadal nosi…

Pan Bezdomny przyszedł do nas na chwilę w odwiedziny ze swoim psiakiem. Przyniósł też reklamówkę jabłek, cukinii i patisonów i jeszcze bukiecik kwiatów przyniósł specjalnie dla mnie. Nie spodziewałam się takiego gestu. Bardzo mi było miło. Warzywa się bardzo przydadzą, a kwiatki już zdobią naszą ławę w domu 🙂

Pojawiły się nowe artykuły o wczorajszym wypadku: w Radiu Park i w Gazecie Wyborczej : Opole oraz w NTO.

4 Komentarze

Filed under zaokienne życie, złota polska młodzież, życie

4 responses to “Trzęsawka

  1. Byliście bardzo dzielni. Nie każdy zdołałby tyle zrobić co Wy…

    • Zrobiliśmy to, co mogliśmy bez przeszkolenia, specjalistycznego sprzętu, posiadając wiedzę zebraną w trakcie nauki w szkołach (PO się przydaje w takich sytuacjach).
      Ale jeszcze jestem nie do końca w pełni sił psychiczno-fizycznych… chyba trochę tę akcję będę musiała odchorować. 😦

  2. Inaz

    Po pobycie w zimnej wodzie, pewnie Cię coś bierze…

    • Prawie w ogóle się w wodzie nie pławiłam. Raczej to nerwy, bo jakby mnie coś brało, to by mnie gardło zaczęło boleć i katar by się zaczynał…

Drapnij

