Dziś jest TEN dzień!

To chyba jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu.
Przywieziono mi dziś rano kupiony na początku kwietnia kołowrotek. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, że wreszcie mam takie ustrojstwo! Co chwilę oglądam się i sprawdzam, czy to przypadkiem nie sen.
Pierwsze testy przeszedł śpiewająco – wreszcie mam kołowrotek, który działa!
No po prostu cieszę się, jak dziecko z lizaka!
O tak wygląda mój, kołowrotek:
 
Jeszcze na dodatek Kalarepa dołączona została do konkursu prowadzonego przez „Wheeler Dealer” (po polsku „Fani 4 kółek”) – dwóch wspólników, którzy zajmują się renowacją samochodów. Ich program ukazuje się na programie „Discovery Channel”. Jeśli ją wybiorą z całego stada innych aut i znajdzie się w gronie pięciu szczęśliwych, zostanie wyremontowana przez Mike’a i Eda.
Czyżby się zaczynało robić coraz lepiej?
Tfu tfu… żeby nie zapeszać 😉
6 komentarzy

Filed under hobbystycznie

6 responses to “Dziś jest TEN dzień!

  1. Haaszek

    Kołowrotek to pikuś, stoi coś podobnego u mnie na wsi w komorze i sobie ładnie wygląda. Tyle, że bardziej prymitywnie wygląda.
    Ale za Kalarepę trzymam wszystkie sześć kciuków (swoje i Leniora), a Wrzeszczuchy też zaciskają swoje cztery niewiemco (gdzie papużki maja kciuki???) – jeśli wygra konkurs, to wygra nowe życie.

    • Z kołowrotka się cieszę, bo to wreszcie działający i w pełni sprawny egzemplarz. Mówi się – do trzech razy sztuka 😉
      Dziękuję za trzymanie wszystkich kciuków i innych odrostów kończynowych 😀

  2. Sarenzir

    Tatsu ,kołowrotek cudo, bardzo się ciesze że go dopadłaś 😀 Jest boski, zdycham z zachwytu – cudo normalnie ! Już się zapisuję żeby sobie chociaż trochę poprząść tak chociaż odrobinkę 🙂 .
    Za Kalarepe trzymam mocno kciuki bardzo bardzo! Myślałam żeby gdzieś w ten deseń zapisać mojego opla, ale nie nadaje się za bardzo – za dobry i za mało atrakcyjny. Kalarepa moim zdaniem jest wprost idealna i no nie mogą jej nie wybrać no!

    • Też nie mogę się posiąść ze szczęścia, że już mam, że mogę uczyć się prząść na własnym sprzęcie 😀
      A jak dasz radę zawitać w nasze skromne progi, to bez problemu będziesz mogła się przysiąść i pokręcić 🙂
      Kurczę, mogłaś swojego staruszka też zgłosić… nie pomyślałam, żeby podesłać link 😦 Przepraszam 😦
      Do konkursu zgłaszali i takie samochody, które chyba najdalej miesiąc wcześniej wyjechały z salonu 😉

  3. Inaz

    Kiedy będziecie wiedzieć, czy Kalarepa się zakwalifikowała?

Drapnij

