7 dzień zabawy

Dzień spędzony w samotności pozwolił mi poukładać sobie parę rzeczy w głowie. Poczytałam sobie zaległe wpisy na blogach, które obserwuję, pohaftowałam póki miałam dostęp do światła dziennego, a wieczorem oglądają filmy, splotłam solidny kawał sznurka.

G. wrócił z kursu wcześniej, więc moja samotność nie zdążyła mi doskwierać, a tęsknota nie osiągnęła zbyt wysokiego pułapu.
Jakoś tak czuję, że problemy, jakie przechodzimy są bardzo przejściowe.
Będzie dobrze.
Jestem o to dziwnie spokojna.
Dodaj komentarz

Filed under prace ręczne, życie

Drapnij

