4 dzień zabawy

Jako że dziś Tłusty Czwartek, postanowiłam zrobić domowe pączki, bo taniej. No a przy okazji wezmę i się sprawdzę, bo nigdy nie widziałam, jak się takie pyszności robi. Popełniłam masę błędów, ale wreszcie udało się dojść co i jak. Niestety, nie wyglądają, jak pączki, chociaż smakują pączkowo. Przypominają psie gówienka 😀 Sorki, za takie drastyczne określenie, ale naprawdę tak mi się skojarzyło.

Wyszywanie idzie mi coraz sprawniej i szybciej, wzór nabiera powoli wyglądu.
Śniegu nasypało u nas co niemiara, więc idąc do sklepu po kilka ważnych rzeczy, brnęłam niekiedy w zaspach sięgających mi do połowy łydki. I nasypywał ni się śnieg do butów. W sumie, nie potrafiłam się na to wściekać, bo mnie to bawiło. Gdybym mogła nie wyglądać dość debilnie, pewnie poskakałabym z zaspy na zaspę, ale zahamowało nie „co ludzie powiedzą?”.
Odwiedziłam też znajomą pracującą w pobliskiej bibliotece. Ponarzekałyśmy trochę – ona na pracę, a ja na brak pracy. Zawodowej. Pochwaliłyśmy się swoimi osiągnięciami, poplotkowałyśmy, ot – nadrobiłyśmy zaległości.
I to chyba wszystkie pozytywy w tym dniu.
3 komentarze

Filed under kuchennie, prace ręczne

3 responses to “4 dzień zabawy

  1. Sarenzir

    Moja Babcia robiła domowe pączki- one zawsze wyglądały po domowemu jak psie gowienka, podobno to że kupne pączki wyglądaja jak wyglądaja to dlatego ze dodaje sie do nich ulepszaczy – to wersja mojej Babci i tego sie bede trzymac 🙂

  2. Inaz

    Gdzie jest w tym optymizm i reguły zabawy, o której pisałaś? Nie zauważam… od 4 dni… a pączkom trzeba było wyciąć dziurkę i mniej by przypominały psie gówienka i nie zgadzam się z przedmówcą, że domowe pączki tak wyglądają. Widziałam jak się robi po domowemu i nie przypominały gówienek.

    • tatsu

      Reguły są proste – opisać, co sprawiło radość tego dnia.
      A pączków nigdy nie robiłam, nie widziałam, jak się je robi, więc wszystko było na „czuja”. I wyszły psie gówienka 😛
      A skoro wiesz, jak się to to robi, to się podziel przepisem na swoim blogu. I może przy okazji dołączysz do zabawy? Tobie też się to przyda 🙂

Drapnij

