2 dzień zabawy

Dziś był prania ciąg dalszy. Dobrze jest opróżnić bieliźniarkę i zapełnić suszarkę.

Zabrałam się za haftowanie i nawet się nie obejrzałam, jak już trzeba było szykować obiad. Dało mi to mnóstwo pozytywnych odczuć. Naprawdę potrzebowałam chyba właśnie takiego wyżycia się, żeby uzyskać odpowiedni stan umysłu. No, może nie do końca jest on odpowiedni, ale powoli się stabilizuje. Chyba…
Upiekłam chleby na cały tydzień. W sobotę nie zdążyłam, więc dziś nadrobiłam zaległości i możemy się delektować świeżym, domowym pieczywem. A wyrosły, jak nigdy jeszcze. Aż się nie mogę doczekać jutrzejszego śniadania.
Myślę, że dziś było lepsze niż wczoraj. 🙂
2 Komentarze

Filed under prace ręczne

2 responses to “2 dzień zabawy

  1. Inaz

    Ktoś kto Cię nie zna mógłby się na to nabrać…

Drapnij

