Lenistwo i aktywność

Zdecydowanie przyznaję się do lenistwa. Albo doprokastynacji. To ostatnie brzmi ładniej. Tyle, że na jedno wychodzi.

Przed pracą ciężko mi się zabrać za cokolwiek sensownego, bo wydaje mi się, że już za chwilę muszę wyjść z domu, a tak naprawdę spędzam parę ładnych godzin na nicnierobieniu. Marnuję tylko czas. Ta świadomość denerwuje i irytuje, ale brakuje mi motywacji, żeby coś zmienić w tej sferze.
Po pracy za to nie mam sił już na nic. W sumie co można zrobić po dwudziestej pierwszej? Nawet kolację zjeść to już niezdrowo.
Dzięki pewnemu wynalazkowi dla takich leniwców, jak ja, mogę nic nie robić coś robiąc. Mianowicie – ćwiczyć mięśnie. Ot, zakładam pas i pozwalam się pokopać. Elektrycznym impulsom. Co prawda pas pozostawia wiele do życzenia, bo pierwszy przyszedł do nas uszkodzony (programator się przełącza, wyłącza, robi generalnie, co chce głośno i irytująco przy tym piszcząc), a drugi jakiś taki cherlawy – ledwo co czuć, że mięśnie się ruszają, a nastawiona moc jest maksymalna. No i kwestia tego, że obwód minimalny to 70 cm. A ja mam 64 cm. Trochę brakuje tych kilku centymetrów… żeby wszystkie elektrody przylegały odpowiednio mocno do ciała, muszę się posiłkować klamerkami. Inaczej się nie da. Rzepy są nie tam, gdzie ich potrzebuję. Cóż… w rozmiarach dziecięcych tego jeszcze nie sprzedają.
Póki co, żadnych efektów nie widać, ale w sumie dopiero jakiś tydzień mam możliwość testowania tego urządzenia, a w instrukcji (w każdym języku tylko nie w polskim) napisali, że czegokolwiek można się spodziewać dopiero po miesiącu. Poczekamy, ocenimy…
Aha, rzecz ważna – firma, w której się w to to zaopatrzyliśmy (Telezakupy Mango) podsyła podróbki. Drugi komplet, który dostaliśmy w ramach reklamacji wygląda profesjonalnie i zdecydowanie lepiej się zachowuje. Pierwszy zestaw wygląda, jak używany co najmniej. Albo podrobiony dość nieumiejętnie. Wiele komentarzy też na to wskazuje, że firma lubi robić ludzi w balona. Jeśli by ktoś chciał sobie taki pas (AbTronic X2) zakupić, to nie na wyprzedaży. Wtedy właśnie wyprzedają zwroty, podróbki i inne śmieci, które normalnym tokiem im nie zeszły – przynajmniej takie właśnie odnoszę wrażenie.
3 Komentarze

Filed under hobbystycznie

3 responses to “Lenistwo i aktywność

  1. Le Kantro

    http://mmo.pl/2721-ab-tronic-x2.html?gclid=COntoqu-_K0CFYRG3godU0MVrw
    Tu mogłem kupić ten pas i nie oszczędzać na „promocji” w Mango. Dużo pozytywnych komentarzy ma firma. A w Mango już maja nowy pas.. i już i się pojawiają opinie negatywne…
    Dobrze działający jest tez pas o nazwie : ABMaXX pro. Na allegro znalazłem takowego http://allegro.pl/abmaxx-pro-pas-odchudzajacy-i2085193825.html

  2. Sarenzir

    Tatsu Ty i lenistwo? Tyle rzeczy robisz! 🙂 NIe wierzę w to lenistwo :))))
    ale zabiłas mnie tą prokrastynacją 🙂 Z tego co tam pisze to absolutnie nie jest równoznaczne z lenistwem 🙂 Obawiam się, że równiez cierpię na tą przypadłosc .. niestety … ostatnia linijka wikipedii rozwiewa nadzieje- rokowania w leczeniu – bardzo trudne.. no to sie nie musze już starać nie i mogę sobie dać świety spokój .. .hahahahaaha

    • tatsu

      No właśnie ostatnio nic nie robię… co ewidentnie widać po wpisach na gildiowym blogu… i najgorsze w tym jest to, że naprawdę nic mi się nie chce 😦

Drapnij

