Niechcieizm

Niechcieizm mnie trafił.
Dziś to już przesada. Nawet do roboty nie chce mi się wychodzić, chociaż zapowiada się dziś spokój i luz.
Chciałam co najmniej ugotować kapuśniak. I wychodzi na to, że zrobię go jutro. Jeśli Niechcieizm mi przejdzie. Mam przygotowaną do zszycia sukienkę dla lalki (drugą wersję, ulepszoną) i wciąż nie mogę się za nią zabrać. Przędzenie leży. Tkanie leży…
Pogoda nie zachęca do żadnej aktywności. Za oknem aktualnie szaro, wietrznie i deszczowo. Nawet psa szkoda na taką aurę na dwór wyganiać, a co dopiero samemu wychodzić.
Za chwilę święta, a ja nie mam pojęcia, co sprezentować pod choinkę. Myślenie mi się wyłączyło. Sama też nie wiem, co bym chciała. Chyba aktualnie niczego mi nie brakuje. Oprócz większej ilości wolnego czasu. No, może jedno bym chciała pod choinkę: grę „Zelda” na Wii. Tylko, że to drogie jest, więc nawet nikogo nie proszę o taki podarek. Przy tym i tak teraz nie mam odpowiednio dużo czasu, żeby grać nawet w te gry, które mam na PC. Gothic – leży, Dragon Age – leży, Settlersi też, wespół z Heroesami.
Mieć robotę – niby fajnie, bo kasa jest co miesiąc, ale za to czasu nie ma wolnego tak naprawdę. Nie mieć roboty – to brak pieniędzy, za to mnóstwo wolnego czasu, z którym po jakimś czasie nie wiadomo, co zrobić. I tak źle, i tak niedobrze. Ale gdybym mogła wybrać, wybrałabym… emeryturę.
2 Komentarze

Filed under praca zawodowa, prace ręczne, życie

2 responses to “Niechcieizm

  1. Le Kantro

    W sumie Zelda potaniała już ostro. Kiedyś kosztowała 350 zł a teraz.. 🙂 http://allegro.pl/legend-of-zelda-twilight-princess-wii-najtaniej-i1974646779.html

Drapnij

