Być na szczycie

Rozmowę można zaliczyć do przeszłości.
Nie wiem, czy będę mieć pracę, ale jakoś za mocno o to nie zabiegam. Na razie naprawdę nie czuję się na siłach, żeby pracować.
Zaliczyłam wpadkę u przyszłej szefowej – spóźniłam się 2 minuty. No, wybierałam się, jak sójka za morze, to i się spóźniłam. Moja wina.
Pogawędka potoczyła się gładko i w miarę bezboleśnie, choć nie brak było trudnych pytań. Najtrudniejsze było: „Dlaczego mam panią zatrudnić?”. Choroba, nie wiem. Bo tak? Jak mam się reklamować, kiedy tak naprawdę jeszcze nie jestem pewna, czy faktycznie chcę pracować? Czy właśnie to jest moje miejsce? Póki co, nie wiem. Z jednej strony chcę, bo… bo przyda się wrócić do pracy, do ludzi, by nie zdziczeć. Ale się boję… Strach blokuje rozsądną ocenę sytuacji. Gdzieś tam tli się nadzieja, że to jednak wreszcie jest to, o czym marzę: wymagająca, uczciwa i szczera szefowa, mili współpracownicy… Tylko naprawdę, boję się tę nadzieję rozpalać…
Dowiedziałam się, że jestem „Top of the list”. Z ponad 250 kandydatów wybrano 4 kandydatki. Wśród nich mnie. Nie wiem, naprawdę, czy się cieszyć (choć nie powiem, że ta wiadomość mile połechtała moje niedoceniane ego), czy zacząć martwić. Chyba boję się, że sobie nie poradzę tak, jakbym chciała i ja, i przyszły pracodawca.
I jeszcze informacja, że mogę w przyszłości przejąć prowadzenie instytucji… owszem, nie powiem, byłoby to cudowne zwieńczenie mojej wyboistej kariery, ale… chyba nie byłby to dobry pomysł. Przynajmniej na dzień dzisiejszy.
***
Właśnie odebrałam wiadomość, że zaczynam pracę od jutra. O 10 mam się zgłosić na szkolenie. Chyba dziś nie zasnę.
Najlepszy sposób na stres, to się czymś zająć, co wymaga myślenia. Wtedy trzeba się skupić na pracy, a nie na gdybaniu.
Kurde. I tak się denerwuję. Bo jeśli znów zawiodę? Innych? Siebie?
5 Komentarzy

Filed under praca zawodowa

5 responses to “Być na szczycie

  1. Sarenzir

    Tatsu ten mail świadczy dobitnie o tym że jesteś super ! Koniec z tym poniewieraniem siebie przez siebie samą!!!!
    Dwie minuty buahahaha.. Jesteś IDEALNYM pracownikiem 😀 Inteligenta, obowiązkowa, punktualna, zaangażowana ! To niech oni się martwią jak nie stracić tak świetnej osoby 😛

  2. Haaszek

    Zacznij w siebie wierzyć. I nie uprzedzaj się od pierwszej chwili. Sama wiesz, że pozory mylą.

    Powodzenia!

  3. Dziękuję Wam za miłe słowa.
    Wciąż nie mogę uwierzyć w to, co się zdarzyło. No i mocno w tej sytuacji obawiam się, czy stanę na wysokości zadania i podołam obowiązkom tak, żeby każdy był ze mnie zadowolony. I na ile starczy mi sił. A tych ostatnich mam naprawdę mało 😦

  4. Mado

    Poradzisz sobie napewno!!!!!!!!! Jestes inteligentna kobieta.Trzymam kciuki zebys sie zaaklimatyzowala w nowej pracy a po tygodniu bedzie wszystko szlo jak pomasle.

Drapnij

