Zestarzałam się po raz kolejny

Jak co roku się zestarzałam. Norma. Każdy tak ma.
W tym roku jednak trafiło mnie na półokrągło i aż się zdziwiłam, że to aż tyle. Bo tak po prawdzie, to ja matematykiem nie jestem i obliczeń żadnych nie prowadzę. Nawet z rocznicami u mnie ciężko, bo jakoś tak nie zawsze policzę dobrze.
No ale…
Gdyby nie rodzice, ten dzień nie różniłby się od innych w ogóle. Przywieźli tort truskawkowy i świeczki i siebie też przywieźli. I było naprawdę przyjemnie.
Każdy kto pamiętał i znał datę, to życzenia złożył. Kto nic nie wiedział – siedział cicho. I nikomu tu nic nie mam za złe.
Jakby ktoś chciał, to pół tortu jeszcze zostało.
Jest naprawdę słodki 😉
2 komentarze

Filed under życie

2 responses to “Zestarzałam się po raz kolejny

  1. Inaz

    O to szkoda, że mnie nie było. Uwielbiam te torty z naszej cukierni 🙂 a truskawkowy to już w ogóle cud miód 🙂

Drapnij

