Kolejny wyjazd

Ale się ze mnie powsinoga zrobiła!
Teraz pakuję się i za godzinę biegnę na pociąg do Sosnowca. Do kumpeli jadę, żeby jutro o świcie ruszyć do Lublina na Warsztaty Tkackie. Wrócę dopiero w niedzielę.
Mam nadzieję nauczyć się tam dużo o tkaniu na krosnach z prawdziwego zdarzenia, jak się zakańcza utkany materiał, żeby się nie pruł…
No i mamy zaklepany nocleg w domku letniskowym nad jeziorem. Już czuję ten chłód ciągnący od wody… Mam nadzieję, że w domku na wyposażeniu będzie coś do dogrzewania. I tak biorę polarowy koc w razie czego.
Nic, lecę się pakować, szykować i w ogóle.
Do zobaczenia za kilka dni. No, chyba że na gniocie się wloguję i coś naskrobię na gorąco. Jeszcze zobaczę, czy będę miała na to czas i ochotę.
A przy okazji przypomnę, że wciąż są dostępne moje opowiadania na portalu Wydaje.pl.
Mój profil jest dostępny pod adresem: http://wydaje.pl/users/profile/885
Jak na razie są tylko trzy publikacje, ale serdecznie zapraszam do ich czytania i kupowania:
     
Dodaj komentarz

Filed under hobbystycznie, podróże

Drapnij

