Krwiodawstwo zakazane

Nosiłam się z tym zamiarem od dawna. Zawsze jednak coś przeszkadzało w zrealizowaniu podjętej już dawno decyzji. Dziś wzięłam się za fraki i po raz któryś z kolei mijając autobus z RCKiK stwierdziłam, że mam czas i chcę go poświęcić na utoczenie sobie trochę krwi. Zwłaszcza, że mam tą najbardziej pożądaną grupę: 0.
Niestety… odpadłam w przedbiegach…
Okazało się, że moja waga (która zupełnie nie koliduje z moim podłym wzrostem) zamyka mi drogę do podzielenia się tym, czego mi zbywa, a innym może uratować życie.
Kazano mi przyjść, jak osiągnę wagę co najmniej 50 kg.
Niewykonalne.
Od ponad 10 lat utrzymuje się u mnie ta sama waga. Dla wyjaśnienia dodam, że nie stosuję żadnych diet.
No cóż…
Moja kariera krwiodawcy był doprawdy rekordowo szybka.
2 Komentarze

Filed under życie

2 responses to “Krwiodawstwo zakazane

  1. Inaz

    No to teraz nie mam już wyrzutów sumienia. Mogę spokojnie nie oddawać krwi, bo też nie osiągam takiej wagi.

Drapnij

