… jakie młodzieży chowanie…

Włos mi się jeży na głowie (a to trudne, zważając na ich długość), kiedy słyszę, jak dzieciaki opowiadają, w jakie gry grają i jakie filmy oglądają.
I tylko jedno pytanie mnie męczy: gdzie są do diaska ich rodzice?
Dlaczego dziesięciolatkowi pozwala się na oglądanie „Blade’a”? Czemu dwunastolatki z radością oddają się grze GTA, czy Counter Strike, gdzie wzorem jest gangster, który ma za zadanie zostać najlepszym, czyli najgorszym…
Mogę gardło zedrzeć do reszty, rozmawiając z dzieciakami, że tak nie powinno być, że powinni jeszcze poczekać, bo to nie jest dobre dla ich psychiki, kiedy zbiją to jednym argumentem: „Ale mnie tato/mama pozwala”.
I ch…
2 komentarze

Filed under złota polska młodzież, życie

2 responses to “… jakie młodzieży chowanie…

  1. Inaz

    Ja bym nie chciała dawać swoim dzieciom tego do zabawy, ale z drugiej strony moje dziecko będzie wtedy odszczepieńcem, będzie wytykane palcami, bo głupie nie wie co to GTA i CS.

    • Wiesz, może i będzie odszczepieńcem, ale nie obarczonym debilizmem nabytym. Wierzę, że nie pozwolisz, żeby Twoje dziecko wpadło w patologiczne środowisko. I na pewno zrobisz to odpowiednio, nie krzykiem, bo to tylko zaogni sprawę.

Drapnij

