Taki nie taki początek…

Nie podoba mi się początek świąt.
Najpierw odszedł Papiółek – duma wolierki, a dziś nad ranem znalazłam martwą Ginger…
Wcale mi się to nie podoba, choć śmierć papużek, to nie moja wina. I tak się zastanawiam, czy nie mogłam zrobić więcej?
Papiółek miał raka przełyku. Mimo dokarmiania przez Duszyna i Psota chudł i słabł. Z 58 g pod koniec życia doszedł do 32 g – piórka i kostki. Przy życiu tak naprawdę trzymała go chyba wola życia i glukoza, którą go podpajałam, mając nadzieję, że to tylko przejściowy problem i Papiółek wróci do swojej roli wolierowego bibelotu.
Ginger, wyciągnięta ze śmietnika w połowie stycznia, miała zaparcie jaja. Najgorsze było to, że nie pokazała po sobie w ogóle, że będzie się nieść. Jajo pękło podczas niesienia i… Ginger umarła.
Nie podobają mi się już te święta…
Dodaj komentarz

Filed under papużki, życie

Drapnij

