A to Poczta Polska właśnie…

Czekam na paczkę.
Czekam z utęsknieniem.
Czekam nie tylko ja.
A paczka pełznie z Chin. Znaczy przez Chiny przeleciała szybko, dopiero w Polsce zaczęły się problemy.
Najbardziej ciekawym fragmentem jest tzw. tracking online, czyli śledzenie drogi paczki przez Internet. Otóż działa on 24 godziny wstecz. To, co się wydarzyło wczoraj, wyświetlane jest dziś. Ot, cuda.
W pewnym momencie zdębiałam, kiedy przeczytałam taki oto komunikat: „Nieudane doręczenie – zatrzymana – adresat powiadomiony”. Sęk w tym, że nikt mnie o niczym nie powiadomił. Sama musiałam wziąć za telefon i powykręcać parę numerów zanim dowiedziałam się co i jak.
To jeszcze nic.
Najpiękniejsza jednak informacja widniała w kolumnie „Szczegóły”. Mianowicie stało tam: „Siła wyższa”.
No… rozumiem, że Poczta Polska jest katolicko-papieska, ale żeby w ten cały galimatias wplątywać Boga…? No, to już lekka przesada.
Dodaj komentarz

Filed under życie

Drapnij

