UFO

Widziałam UFO.

Wiem, zaraz zostanę odsądzona od czci i wiary i wyśmiana. Sama też bym się wyśmiała, ale jakoś nie wychodzi.

Wieczorem, kiedy ciemno jest i za oknem i w pokoju, a ptaki śpią i nie dodają swoich trzech groszy do obrazu i dźwięku (głównie dźwięku) wyświetlanego na ekranie, rozkoszujemy się filmem. Nadrabiamy braki w kinematografii.

Podczas właśnie takiego „seansu” kątem oka dostrzegłam błysk. W pierwszej chwili wzięłam to za gwiazdę, ale nie pasowała mi w tamtym rejonie nieba. Zatem to lampa w pobliskim zakładzie, którą sobie coś tam doświetlają. Kolejne rzucenie okiem i zaklasyfikowałam obiekt, jako sputnika błądzącego po przestrzeniach okołoziemskiego kosmosu. Nie pasowała mi jednak intensywność światła, jaką „wydzielał”.

Zaintrygowani podeszliśmy do okna, by się temu nieco lepiej przyjrzeć. Przy okazji złapałam aparat, bo a nuż widelec się coś sfotografuje? Leciało sobie to to spokojnie z prawa na lewo ruchem jednostajnym i świeciło jasno i żółto. Po chwili zaczęło sobie przygasać, by – gdy myślałam, że przedstawienie już skończone – rozjarzyć się i wystartować pionowo w górę i zniknąć zupełnie z granatowo czarnego nieba.

 

 

To jedyne dobre zdjęcie, jakie udało mi się zrobić. Nie wiem, co na nim jest, czym są owe obiekty. Czy to faktycznie UFO, czy samolot, czy też helikopter – nie wiem. Jednakże wygląda dość intrygująco.

2 komentarze

Filed under paranormal

2 responses to “UFO

  1. Inaz

    Ciekawe, a ostatnio pod O. ktoś nagrał domniemane ufo, może gdzieś tam się koło Was kręci. Nie daj się porwać 😛

    • Przyleciało i odleciało i tyle go widzieli 😛
      Nawet nic nie zniszczyli, do baru nie wstąpili, o porwaniach też nic nie słychać 😛
      Takie jakieś spokojne te ufoki 😛

Drapnij

