Dzień Edukacji Narodowej

No właśnie, dziś tzw. Dzień Nauczyciela… wczoraj dostałam bukiet

i złożono mi życzenia… dziwnie się czułam… tak  po drugiej stronie…

Zawsze to ja składałam życzenia nauczycielom, a teraz uczniowie składają je mnie… strasznie dziwne uczucie.

Próbowałam zainstalować program, żeby nadrobić i przyspieszyć naprawianie bazy danych, ale niestety – zabezpieczenia nie zezwalają na zaistalowanie drugiej kopii na moim komputerze 😦

Syf… czyli 4 dni do tyłu… czemu 4? Ano: dziś wolne, jutro wycieczka, potem sobota i niedziela… po prostu syf… 😦

A już się tak cieszyłam, że będę mogła katalogi udostępnić na czytelnianym komputerze,a tu – niestety… uzupełnianie wszystkiego na nowo 😦

Mam nadzieję, że nie będzie to trwało 2 lata,  bo się wścieknę.

Z racji wolnego czasu, który miał być przeznaczony na pracę pewnie posprzątam mieszkanie 🙂 albo zrobię coś innego – bardziej lub mniej pożytecznego 😛

Dodaj komentarz

Filed under praca zawodowa, życie

Drapnij

